Сторінки

КЗ "Степанівський ліцей з дошкільним підрозділом" Вороновицької селищної ради

Помічник

Сторінка Учителя

Дистанційне навчання

Українська мова

Українська література

Освітній процес під час військового стану

Оцінювання знань

КОРИСНЕ

Українська література, 5 клас

 УРОК 1. ТАРАС ШЕВЧЕНКО. УКРАЇНА ЗА ЧАСІВ ПОЕТА. СТЕПАН ВАСИЛЬЧЕНКО "У БУР'ЯНАХ"

УРОК 2. ПОЗАКЛАСНЕ ЧИТАННЯ.МАРИНА ПАВЛЕНКО "МИКОЛЧИНІ ІСТОРІЇ"
ЗАВДАННЯ:

або
2. Виконати тест:
УРОК 3. КАРТИНИ ДОВКОЛИШНЬОГО СВІТУ, ПРИРОДИ В ПОЕЗІЯХ Т. ШЕВЧЕНКА. "ЗА СОНЦЕМ ХМАРОНЬКА ПЛИВЕ", "САДОК ВИШНЕВИЙ КОЛО ХАТИ"
Завдання:
1. Прочитати вірші.
2.Записати короткий аналіз віршів за посиланнями:
2. Вивчити вірші (після карантину перевірятиму).
3. Виконати тест попереднього уроку ("Миколчині історії").
УРОК 4. ПАВЛО ТИЧИНА. "НЕ БУВАВ ТИ У НАШИХ КРАЯХ!"
ЗАВДАННЯ:
1. Прочитати вірш.

УРОК 5. "ГАЇ ШУМЛЯТЬ...", "БЛАКИТЬ МОЮ ДУШУ ОБВІЯЛА..."

Завдання:
1.Прочитати вірші 
3. Вивчити будь-який з трьох віршів П. Тичини.

УРОК 6. ЄВГЕН ГУЦАЛО. ОПОВІДАННЯ "ЛОСЬ"
Завдання:
1. Прочитати оповідання "Лось"
2. Записати аналіз і характеристику героїв за посиланням Повний аналіз оповідання "Лось"
УРОК 7. КОНТРОЛЬНА РОБОТА. ТАРАС ШЕВЧЕНКО, ПАВЛО ТИЧИНА, ЄВГЕН ГУЦАЛО
УРОК 8. МАКСИМ РИЛЬСЬКИЙ. ОСНОВНІ ВІДОМОСТІ ПРО ПОЕТА. "ДОЩ"
ЗАВДАННЯ:
1. Прочитати матеріал до теми у підручнику.
2. Вивчити вірш.
УРОК 9. ЄДНІСТЬ ЛЮДИНИ І ПРИРОДИ, ЗВ'ЯЗОК МІЖ СТАНОМ ЛЮДСЬКОЇ ДУШІ ТА ДОВКІЛЛЯМ. "ОСІНЬ - МАЛЯР ІЗ ПАЛІТРОЮ ПИШНОЮ..."
ЗАВДАННЯ
1. Записати коротко аналіз за посилання osin-malyar-iz-palitroyu-pishnoyu-analiz/
2. Виконати тест у зошиті:
УРОК 10. ХУДОЖНІЙ ЕТЮД ПРО ПРИРОДУ
1. Записати у зошит теоретичні поняття і вивчити:
Опис  детальне відтворення предмета та його частин.
Пейзаж  опис природи, природних явищ, краєвидів у художньому творі за допомогою різних засобів: епітетів, порівнянь, метафор тощо. Літературний пейзаж, на відміну від малярського, відтворює також рухи, звуки, запахи й т. ін.
Етюд (з франц. — вправа, вивчення) — невеликий за обсягом, переважно безсюжетний твір настроєвого характеру, у якому автор подає конкретну картину, фіксує момент, вихоплений з життя, відтворює внутрішній стан людини, нерідко на тлі співзвучного пейзажу.
2. Робота з картинами.
Розгляньте картини. Які враження у вас виникають? Розкажіть (письмово), що ви бачите на одній із картин. Використовуйте засоби мовної виразності.
 
УРОК 11. ГРИГІР ТЮТЮННИК. КОРОТКО ПРО ПИСЬМЕННИКА. "ДИВАК". ІДЕЯ НЕПОВТОРНОСТІ Й БАГАТСТВА ВНУТРІШНЬОГО СВІТУ ЛЮДИНИ
ЗАВДАННЯ:
1. Прочитати оповідання "Дивак" і перевірити себе за посиланням https://learningapps.org/2309699
2. Записати короткий аналіз (тема, ідея, жанр, проблематика) оповідання "Дивак" за посиланням divak-tyutyunnik-analiz
УРОК 12. МИКОЛА ВІНГРАНОВСЬКИЙ. "СІРОМАНЕЦЬ"
Завдання:
1. Написати паспорт твору.
2. Записати схему (12-та хвилина відео)
3. Прочитати повість "Сіроманець".
УРОК 13. ДОБРОТА, ВИГАДЛИВІСТЬ, РІШУЧІСТЬ САШКА, ЙОГО ЗДАТНІСТЬ НА САМОСТІЙНІ ВЧИНКИ, ОСОБЛИВО У ВІДСТОЮВАННІ СВОЄЇ ПОЗИЦІЇ. СКЛАДАННЯ ВЛАСНОЇ ВЕРСІЇ ЗАКІНЧЕННЯ ПОВІСТІ
УРОК 14. ВАЛЕНТИН ЧЕМЕРИС.
"АРАВІЙСЬКА ПУСТЕЛЯ"
ЗАВДАННЯ:
1. Ознайомитися з життєписом письменника В. Л. Чемерис
2. Прочитати за посиланням "Аравійська пустеля"
3. Записати паспорт повісті araviyska-pustelya-analiz
ЛРК. Ознайомлення з творчістю
письменників-земляків
Скласти досьє на улюбленого українського письменника за зразком (досьє на відомих російських письменників)👇