УКРАЇНСЬКА МОВА. 8 клас
УРОК 1. ЗВЕРТАННЯ НЕПОШИРЕНІ І ПОШИРЕНІ. РИТОРИЧНЕ ЗВЕРТАННЯ. РОЗДІЛОВІ ЗНАКИ ПРИ ЗВЕРТАННІ
ВИВЧИТИ:
ЗАВДАННЯ:1. Тест. Звертання
2. Спишіть речення. Подані в дужках слова поставте у форму кличного відмінка. Вставити пропущені розділові знаки.
Жди (гриб), може, й тебе хто здибле. Дайте (тіточка) води, бо так їсти хочеться, що переночувати ніде. (Гриць, Гриць) молотити! Гриць не здужає робити. Ой і зійди зійди ти (зіронька вечірняя), ой вийди, вийди, вийди (дівчинонька моя вірная). З Богом (Парася) як тебе люди хотять. Заходьте (три), я корову подою! Терпи (козак) отаманом будеш. (Нар. творч.)
УРОК 2. ВСТАВНІ СЛОВА (СЛОВОСПОЛУЧЕННЯ, РЕЧЕННЯ). ГРУПИ ВСТАВНИХ СЛІВ І СЛОВОСПОЛУЧЕНЬ ЗА ЗНАЧЕННЯМ
ЗАПАМ'ЯТАТИ:
ЗАВДАННЯ:
1. Тест. Вставні конструкції
2. ВИВЧИТИ:
УРОК 3. РОЗДІЛОВІ ЗНАКИ ПРИ ЗВЕРТАННІ І ВСТАВНИХ СЛОВАХ
ЗАПАМ'ЯТАТИ:
ЗАВДАННЯ:
1. Перенести таблиці у зошит:
2. Виконати вправу 303.
УРОК 4. КОНТРОЛЬНА РОБОТА З ТЕМИ: "РЕЧЕННЯ ЗІ ЗВЕРТАННЯМИ, ВСТАВНИМИ СЛОВАМИ (СЛОВОСПОЛУЧЕННЯМИ, РЕЧЕННЯМИ)"
УРОК 5. ПОНЯТТЯ ПРО ВІДОКРЕМЛЕННЯ. ВІДОКРЕМЛЕНІ ДРУГОРЯДНІ ЧЛЕНИ РЕЧЕННЯ, РОЗДІЛОВІ ЗНАКИ ПРИ НИХ
ЗАВДАННЯ:
Вправа 308.
УРОК 6. ІНТЕРВ'Ю У ПУБЛІЦИСТИЧНОМУ СТИЛІ
Переглянути матеріал до уроку і виконати у ньому вправу 448:
УРОК 7. ВІДОКРЕМЛЕНІ ОЗНАЧЕННЯ
ЗАВДАННЯ:
Вправа 316.
УРОК 8. ВІДОКРЕМЛЕНІ ПРИКЛАДКИ
ЗАВДАННЯ:
Вправа 340.
УРОК 9. ВІДОКРЕМЛЕНІ ДОДАТКИ
ЗАВДАННЯ:
Вправа 346.
УРОК 10. ВІДОКРЕМЛЕНІ ОБСТАВИНИ
ЗАВДАННЯ:
Вправа 364.
УРОК 11. ДОПИС ДИСКУСІЙНОГО ХАРАКТЕРУ ДО БЛОГА
ЗАВДАННЯ:
СКЛАСТИ ДОПИС НА ТЕМУ "ЧИ ПЕРЕМОЖЕ КНИЖКУ КОМП'ЮТЕР, А БІБЛІОТЕКУ - ІНТЕРНЕТ?" З ВИКОРИСТАННЯМ ВІДОКРЕМЛЕНИХ ОБСТАВИН
УРОК 12. ВІДОКРЕМЛЕНІ УТОЧНЮВАЛЬНІ ЧЛЕНИ РЕЧЕННЯ
ЗАВДАННЯ:
Вправа 375.
УРОК 13. Словосполучення. Речення, його види. Редагування словосполучень і речень, у яких допущено граматичні помилки
ЗАВДАННЯ:
1. Визначте головне слово в поданих словосполученнях і запишіть їх у такій послідовності: а) іменникові, б) прикметникові; в) числівникові; г) займенникові; ґ) дієслівні; д) прислівникові.
Барвистий килим, вдячний нам, першою з причин, в якомусь із сіл, читав уголос, не зробивши ніяк, зовсім навмання, вода із ставка, щедрий без міри, двоє зі Львова, нікого з міста, виготовлений зі скла, ближче до грядок.
2. Подані речення перебудуйте на питальні й спонукальні, доповнюючи їх другорядними членами речення.
Учні подякували за увагу. Восьмикласники готуються до тематичного оцінювання. Усі були задоволені перемогою у Євробаченні і пишалися своєю країною. Хлопці принесли найбільше макулатури. Дівчата змагаються в навчанні. Ви записалися для придбання путівки в табір.
УРОК 14. ГОЛОВНІ І ДРУГОРЯДНІ ЧЛЕНИ РЕЧЕННЯ