УКРАЇНСЬКА ЛІТЕРАТУРА. 6 клас
ЖИТТЄПИС ЛЕОНІДА ГЛІБОВА
Теми контрольного твору ("Пригоди і романтика")
ВИВЧИТИ
Теми контрольного твору ("Пригоди і романтика")
1. Дитинство - чарівний світ пригод і романтики (за вивченими творами В. Нестайка, Я. Стельмаха, Лесі Ворониної)
2. Світ карколомних пригод звичайного хлопчика Климка (за повістю "Таємне товариство боягузів, або засіб від переляку №9" Лесі Ворониної)
3. Цікаві пригоди Яви та Павлуші (за повістю "Тореадори з Васюківки" В. Нестайка)
4. Таємничі пригоди друзів (за повістю "Митькозавтр з Юрківки, або Химера лісового озера" Я. Стельмаха)
ЧИТАЄМО НА ВЕСНЯНИХ КАНІКУЛАХ
ЯРОСЛАВ СТЕЛЬМАХ "НАЙКРАЩИЙ НАМЕТ" (завантажити)
Василь Гайворонський "Заячий пастух" (завантажити)
ПОЗАКЛАСНЕ ЧИТАННЯ
http://royallib.com/book/bagmut_van/prigodi_chornogo_kota_lapchenka_opisan_nim_samim.html
Об'ємні твори, які чекають на вас у ІІ семестрі.
Читаємо вже на канікулах!!!
Література рідного краю. Емма Андієвська. Казки.
Урок позакласного читання №3. І.Багмут «Пригоди чорного кота Лапченка, описані ним самим».
В.Нестайко «Тореадори з Васюківки».
Ярослав Стельмах «Митькозавр з Юрківки, або Химера лісового озера».
Леся Воронина «Таємне Товариство боягасиузів, або засіб від переляку № 9».
Урок позакласного читання №4. Ярослав Стельмах «Найкращий намет».
Література рідного краю. Василь Гайворонський «Заячий пастух».
Література рідного краю. Степан Васильченко «Свекор», «Басурмен».
Орієнтовна схема анкети літературного героя
1.Знайомство з героєм (хто? звідки? якого роду? чим займається?).
2. Персонаж епізодичний, другорядний чи головний.
3. Чи є прототип?
4. Портрет героя ( відповідність його внутрішньому світу).
5. Характер персонажа (у розвитку чи епізодично).
6. Соціальне значення героя.
7. Проблеми, які порушує автор через цей образ, їх актуальність.
8. Психологія характеру ( духовне багатство, моральна краса чи потворність).
9. Місце і роль персонажа в сюжеті. Як пов'язаний з іншими героями ( кармічним (життєвим), емоційним, духовним зв'язком)?
10. Мова як засіб самовираження героя.
11. Ставлення до нього автора й інших дійових осіб.
12. Моє сприйняття героя, над чим змусив замислитись.
2. Персонаж епізодичний, другорядний чи головний.
3. Чи є прототип?
4. Портрет героя ( відповідність його внутрішньому світу).
5. Характер персонажа (у розвитку чи епізодично).
6. Соціальне значення героя.
7. Проблеми, які порушує автор через цей образ, їх актуальність.
8. Психологія характеру ( духовне багатство, моральна краса чи потворність).
9. Місце і роль персонажа в сюжеті. Як пов'язаний з іншими героями ( кармічним (життєвим), емоційним, духовним зв'язком)?
10. Мова як засіб самовираження героя.
11. Ставлення до нього автора й інших дійових осіб.
12. Моє сприйняття героя, над чим змусив замислитись.
ЛЕСЯ УКРАЇНКА
В. Рутківський "Джури козака Швайки"
ОБОВ'ЯЗКОВО ПРОЧИТАТИ ДРУГУ ЧАСТИНУ ПЕРШОЇ КНИГИ
http://www.studfiles.ru/preview/3962436/
АНАЛІЗ ТВОРУ Т. Г. ШЕВЧЕНКА "ІВАН ПІДКОВА"
Тарас Шевченко в Петербурзі
Позакласне читання(на12 жовтня):1. shandrovskij_soljanij_kolodjaz
2. legendy-o-gorode-mangupe
10 ДИТЯЧИХ КНИЖОК ПРО УКРАЇНУ, ЯКІ ВАРТО ПРОЧИТАТИ РАЗОМ
НАЦІОНАЛЬНІ ОСОБЛИВОСТІ УКРАЇНСЬКОЇ НАРОДНОЇ КАЗКИ. ЕТНІЧНІ СТЕРЕОТИПИ ТА ІСТОРИЧНІ СВІДЧЕННЯ У ФОЛЬКЛОРІ
ВСЕВОЛОД НЕСТАЙКО: "САМЕ ВІД ДОРОСЛИХ ЗАЛЕЖИТЬ, ЧИ БУДУТЬ ЇХНІ ДІТИ ЩАСЛИВИМИ"